ZWROTY:

Zgodnie z Regulaminem sklepu dostępnym tutaj, Nabywca może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia. Aby zachować ten termin należy poinformować nas za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub mailowej o odstąpieniu od umowy. Zwracany produkt powinien zostać przesłany w dowolnym, zabezpieczonym opakowaniu, oraz powinien posiadać metki i zabezpieczenia, nie może nosić śladów użytkowania. Dodatkowo prosimy o dołączenie do paczki zwrotnej wypełnionego formularzu zwrotu. Nie musisz podawać powodu zwrotu, ale będziemy bardzo wdzięczni za taką informację – pozwoli nam to stale ulepszać naszą ofertę. Rezygnacja może dotyczyć całości złożonego zamówienia, lub jego części. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Prosimy nie nadawać zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej (nie otrzymujemy informacji, że oczekują na odbiór w placówce). Zwroty należy kierować na adres:

TechgrafQ Sp. z o.o.
ul. Kamienna 26
61-423 Poznań

sklep@woodside.pl

tel. +48 608 795 531

REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Wypełniony formularz reklamacji najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@woodside.pl

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.